hemma.

Sitter nu hemma väntar på att det ska bli mat. Det blir Kötbullar och spagetti:P
vill verkligen inte vara på palmen, det är så jävla tråkigt. Hatar läraren vi hade i dag också :/ Kan det bara inte bli sommarlov så man får slippa den hära skiten.
I dag när jag och Kajsa skulle åka rulltrappa så möte vi Häggan och jag tänkte springa upp för rulltrappan och när jag ska vända mig om råkar jag ta i nån turks hand :S usch.. han börjar prata med mig men ja fattade inte vad han sa :P Lite jävla pinsamt vare faktikst :P
I dag tryckte ja och Evelina i Kajsa kaka men hon spottade ut det :/ tråkmåns !
Ska på träning sen, orkar verkligen inte. Jag och Kajsa fick springa till bussen och det var jobbigt hur ska jag då orka springa i 1.5 timme..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0