2 dagen på sommarlovet.

Yees

I dag skulle ja ju egentligen ha klippt gräset men det regnade ju i dag med...Så då åkte jag och pappa till Offerdal först till våran styga för att hämta potatis.. och där bestämade pappa sig för att ja skulle övningsköra... det gick jävligt bra, fick inte ett endå käringstopp.. Jag var ju iallafall värst på att backa :P  Sen åkte vi till farmor och fikade.. Sen for vi te affärn och köpte lunch till mig i måra för då börjar ju jag att sommarjobba i 3 veckor känns skönt faktikst :)

Skulle på träningen i kväll så ville inte min moppe starta så pappa fick skjusa ner mig.. jag vet vems fel det är...:@

efterträningen kom Sandra hit med min locktång som Louise hade lånat på deras avslutning. Men hon blev kvar och hjälpte mig med at göra min llunch tills i måra :)

Nu har jag inte så mye å säga :P
Puss♥Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-06-16 @ 00:15:39
Postat av: emma lindé

vems fel ? :P

2008-06-16 @ 00:15:57
URL: http://emmalinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0