Torsdag kväll

Sitter nu och lyssnar på Rihanna feat T.I med live your life. Så himla bra. Idag har det varit en mys dag. Daniel och Lenita åkte idag. Men inte hem till Sundsvall, dom skulle komma hit senare i veckan. Ejnebrand kom hit idag på glögg. Som vanligt blir det en massa skratt. När dom hade gått så tog jag fram Mammas och Pappas julklapp som dom fick av Daniel och Lenita. Ett spel. Retro heter det. Är rätt så roligt, men lite svårt för mig. Man ska svara på frågor från 50, 60, 70, 80 och 90-talet. Några kan man ju. Men för det mesta får jag gissa. Iallafall så spelade vi det. Och jag vann. haha det var rätt så kul. "Fuskade" mig till vinst. Man skulle skriva upp 5 Whiskeyor och sånt kan ju inte jag. Hatar Whiskey :) Så jag smsade till Peter och vann :)

Fick precis allt  jag önskade mig igår. Orkar inte skriva upp nu vad jag fick. Kanske senare :)

Näe nu ska jag gå upp och äta lutfisk :)

PUSS PÅ ER :)


I måra kanske du och jag ska handla skor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0