Kvällens..

Pusst!
Jag är helt slut i kroppen. Har spelat match i dag mor brunflo. Losa med 11-9. Men orkar inte bry mig längre.
Inatt sov jag som en stock. Ville inte gå upp ur sängen. Kunde egentligen ha stannat där. Hade ju lucia på morgonen, men jag tog lite sovmorgon till 11. Men min lektion börjde egentligen 12. Men trodde att jag skulle få luciafika men det fick jag inte :( Så jag satt med Evelina, Kajsa och Elin och snackade :) Sen kl 12 skulle jag ha friskvårdsmassage, men våran lärares mamma hade gått bort i cancer. SÅ vi hade inte det heller. Vi byte julklappar i klassen. Jag fick en toblerone. MUMS :) På gympan i dag hade vi dans. Alla 3 HR klasserna, Lp och Bygg var där. Som tur var fick jag vara kille så jag slapp dansa med killarna. haha. Vet inte varför jag tycker så, känner ju alla killar som var där. Tror jag bara är jävligt le på dom. Iallafall HR killarna. Så himla omogna!
I måra kväll blire fest. Evelina fyller ju 18 år :) Så det blir party hos henne. Ska dricka min kära passoa :) hihi Tänk vad skönt med helg :)

Kramar på er!
Skriver kanske mer sen :)

Gamlingen våran :)


Mitt hjärta!


Min älskade vän Frida "stone face" Kålen.

Ni betyder mycket för mig:)

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHA, "stone face" :D

Du betyder mycke för mig också gumman <3

2008-12-14 @ 18:39:05
URL: http://fridakalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0