Jul

Har i julklappsångest? Det har verkligen jag. Vad ska man ge alla? Det är ju ingen som säger vad dom vill ha i julklapp. Det blir mycket lättare om folk säger vad dom vill ha.

Jag gillar inte
  • Att gå o julhandla saker som man är osäker på
  • Se folks miner när dem öppnar o kanske inte alls vill ha saken ifråga
  • Att jag inte har fått min lön i tid.
  • När man blir näkad av affärer som vägrar slå in klapparna för dem har för mkt att göra!
  • Att det är bingolotto kvällen innan jul
  • Granar som barrar!
Jag gillar
  • Julafton med familjen. Så mysigt!
  • Vara på skolan och ha julmys
  • Julshoppingen på stan, ljus o de luktar glögg o folk är mer eller mindre hysteriska över julstressen
  • Julaftons morgon. Då vill jag inte gå upp. Ligga kvar med min alldeles egna tomte!
  • Julmaten (till viss del )
  • Julmyset i all ära!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Haha, vad har Bingolotto med saken att göra? X) Oxh kag misstänker att du har extrema tvångstankar.

2008-12-04 @ 20:01:41
URL: http://ebbapebba.blogg.se/
Postat av: Teres

Naw, va gullig du är! :) Blir glad att du tycker den är intressant! Kankse ska börja skriva oftare då! :D hihi. Puss på sötnosen.

2008-12-04 @ 20:11:09
URL: http://teriksson.blogg.se/
Postat av: Ida Engdahl

Så himla snygg blogg du har! och mycket trevlig att läsa :) haft en trevlig vecka?

2008-12-04 @ 20:18:09
URL: http://cinderellastoryy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0