Jag jobbar och sliter!

I går var jag och jobbade.. Det gick bra, men inte att ta sig hem. Skulle åka med 5 bussen, men det kom ingen buss :(
Så fick ta Tio över Sju bussen till Järpen och sen fick pappa hämta mig där.
Undrar hur det går nästa lördag. Skall jobba då med.

Idag har jag åkte skoter. Fick igång den, men det tog ett tag. Körde inte fast en ända gång. Men det gjorde min bror. Innan jag ställde in den frågade jag han om han ville köra och han starta skotern och for. Men han åkte bara på åkern, så jag såg hur han körde fast. Och så osmart som dom flesta är så gasade han bara mer och mer. Ju mer han gasa jul mer kör han ner sig.. Men kan kom loss till slut. Det är ju ganska så lätt att lyfta så det är bara att vända på den och köra :) haha

Funderar på om jag skall göra någe på mitt rum, är ganska less på det. Kanske göra någon snygg förändring?


Här är mitt senaste nytt.
En gardin! haha
Funderar på att ta ner alla fula affischer som jag inte har orkat att tagit ner. Lyssnar inte på något av dem längre!

Kommentarer
Postat av: ida josefin engdahl

Jag vet det är jätte tråkigt, min pappa var med sjuk på julafton och en kompis med! Men jag blev sjuk dagen efter sån tur var ifall, men jobbigt att vara sjuk fy fan! hehe. Händer på nyår? kanske redan har frågat det? kramar.

2008-12-28 @ 18:54:48
URL: http://cinderellastoryy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0