Hemma...Orkar blogga..

Hej på er!
Sitter här och har samlat ork för att skriva lite.

När jag  gick in på bloggen så fick jag en värmande kommentar. Det var länge sen någon skrev något fint till mig. Så det GLÄDJER mig :)

Dagen i dag började med att jag klev upp kl 10. Tog mig en macka och en mugg oboy. Satt mig och kollade på tv. Men fick inte sitta där ostörd. Utan Marcus skulle ju ringa och babbla om skjus till matchen. Och när vi hade lagt på så ringde Jaffa och babbla om skjus igen. Efter det så ringde Marcus igen och sa att jag kunde åka med Erika till matchen. Så jag fick inte fika ostörd. Sen blev kl 11 så Tim skjusade mig till Krokom, där Erika och dom skulle hämta mig. Det bar i väg till staden då :)
Möte ju IBC och dom leder serien. Dom har spelat 10 matcher och gjort 117 mål. Så det kändes inte som om det skulle vara  någon kul match.
Men matchen började vi gjorde första målet. Och efter ¨2 minuter gjorde dom mål. I första period stod det 1-1. I andra stod det 2-1 till IBC. och i 3 så orkar inte mitt lag så dom vinner med 12-2. Men det var bra gjort endå tycker jag. Blev matchens lirare fick godis hihi :)
Ikväll blire mys, mys och ännu mera mys :)

Nu ska jag inte sitta här någe mer i kväll! Puss på er!



Saknar den hära dagen. Hoppas det går lika bra i måra :)

SMACK!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Låter ju som att ni spelade bra i första och andra? :) Och grattis till matchens lirare :D



Hm.. Men då gör det ju ingenting att det är dagen innan? För då lär ju ingen hinna kolla i alla fall X)

2008-12-06 @ 18:29:25
URL: http://ebbapebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0