Godis och en hemmakväll!

Gott kompisar!
Häär myys det, njuter av mitt vunna godis sen i går. Hade ju match i går mot IBC igen. Blev 4-4 och blev matchens lirare igen :) Fick en godiskista. Så nu sitter jag och trycker i mig det :)
Efter skolan idag så åkte jag, Frida, Sara och Jossa till ÖB och hanlande lite grejor. Skulle köpa mig en parfym, men den råkade jag tappa. Men som tur var så såg ingen det. Så jag lämnade den där haha!
När vi gick där i från köpte jag och Frida munkar. Mmm så gott :D

Åsså var det där med julklappar och jag är färdig nu :) hihi Så himla skönt! Ir jag har Farmor kvar men pappa får komma på någe smart till henne :)


Nu blir det till att göra någe vettigt.. Kram så länge! :)


Kommentarer
Postat av: Ida Engdahl

Ja verkligen! okej då förstår jag! Beklagar verkligen! min halv farfar dog för ett år sedan så det var tomt att äta julbord utan han med! men det var mycket gott. i helgen ska jag julbaka en massa här hemma och bara njuta av att vara ledig! hoppas du haft en bra vecka? :D kram

2008-12-11 @ 20:24:03
URL: http://cinderellastoryy.blogg.se/
Postat av: Teres

Mm,det är samma här. Längtar tills jag får bebis :) hihi. Jag tror du skulle bli en jättefin Mamma.



Oh tusen tack för musik-tipsen!

Vad ska du hitta på ikväll då gullis? Massa puss.

2008-12-12 @ 13:31:43
URL: http://teriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0