Goddag onsdag..

Ny dag! Och gud vad jag var trött i morse. Tänkte stanna hemma. Men jag kom ju på att jag bakade en kaka till Jossan igår, som hon skulle få i dag. Hoppas det smakar bra !

Har varit på skolan idag. Började med Samhälle. Hade någe förhör, som jag verkligen inte kunde. Men som vanligt fuskade jag lite :P haha. Efter lektionen sprang vi till fiket för våran skolkatalog hade kommit. Så jag tog och köpte mig en sån. Satt och kollade i den hela naturlektionen. Men man kan ju kolla om och om igen iden :) Sen fick vi fika av våran kära mentor :) Det var väldigt gott :)

Hur mår ni idag? Lika trött som Mathilda?

Guud vad jag är hungrig. Har nyss käkat nudlar. Men jag tror jag bara blev mer hungrig av dem. Är så himla sugen på julbord och julskinka. Mums :)

Läste i tidningen idag att det skulle vara bingolotto uppesittarkväll. Är så himla less på det. Kan dom inte ha någe annat då. Bingo är ju inte lika populärt längre :(

Ha en bra eftermiddag/kväll mina vänner. Nu skall jag ta mig någe att äta igen! BIG KISSES!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Snygg blogg! :) allt bra ? :)

2008-12-17 @ 17:59:45
URL: http://hejalexandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0