danföredopardan, mys som gäller.

Mys kompisar!
Häär julmys det, det är så himla mysigt med julkänsla. Igår så gifte sig Tims föräldrar på rådhuset. var inget stor bröllop men trevligt. Efter så fick jag, Tim och Lisen uppdrag att hämta alla tårtor. Det var två i Brunflo och en jätte stor smörgåstårta i Myrviken.
Sen runt fem kom allt folk. Det var alla syskon till Tim föräldrar och deras familj + Tims farfar, farmor och morfar. En väldigt trevlig kväll.
Ja och i Söndags var vi och kollade på Tims morfars valp. Gud vad söt den var. Kanske lägger upp bilder sen på den :)

Åsså var det där om julgran. Den har jag och pappa satt upp nu. Jag har kulpyntat den och lagt mina julklappar under. Och pappa håller på med julskinkan nu :)

Nu blire till att hoppa in i i duschen.. Kram så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0