Död?

Hade match i dag mot Hammerdal. Vi vann med 8-1. Var väldigt revancsh sugen från förra matchen. Men det kändes som om jag inte gjorde så mkt. Men jag är ju som sagt back och dom fick inte några kontringar heller. I måra blir det skola då. Börjar 9 och då ska jag har mentorstid. Tim börjar kl 10 så han kommer att sova lite längre han. Fusk..
Ja höll på att glömma vad jag gjorde i går kväll. Då for jag, Tim, Annika och ALex in till stan. Det var ju crusing där. Vi höll på att köra på en räv också. Men den klarade sig. Sen for vi till näset för det var ju dans där. Så vi kollade läget. Det var rätt så mkt folk där. Sen blev vi så trött så vi for hem och sov . Men nu ska jag och Tim åka till Krokom och ta ut pengar och tanka.
                                                 Kramar så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0