28 mars 2016

I går morse började jag skriva på ett inlägg men jag tyckte det var så drygt att skriva på paddan men jag tänkte jag testar i dag igen. 
Det jag börja skriva om igår var hur glad jag var över att vara ledig nu i en vecka, svävade på små moln för att jag fick umgås med släkten!!
Var till Almåsa igår och åkte längdskidor. Skönt att röra på fläsket lite, drygt bara att jag tappade ena spetsen på staven så det gick knappt att staka med den. Men det känns i bena idag.
 
Var även och kika till kusinerna & kusinbarnen i skidbacken. Dom skötte sig bra.
Svängde även förbi farmor på en kopp kaffe & önskade henne en glad påsk.
Började även slipa på en kista jag fått tag på.... Ska inhandla färg på onsdag tänkte jag, kommer nog upp bild här när den är färdig.
Gomiddag hos mor & far, sen däckade man i soffan.
 
Sov väldigt gott inatt, tror skidorna satt sitt i bena. 
Pussar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0