Sista semesterdagarna...

Nu är det inte många semesterdagar kvar för iår, eller jag har ju någon dag jag kan ta ut men nu snart börjar allvaret. Lite blandade känslor till att börja jobba.
Är ju super skönt att få sova hur länge man vill på dagarna och göra en massa saker med kompisar, men det ska bli skjut skönt att komma in i rutiner igen och få träffa alla jobbkompisar och barn på jobbet. Har ju fått några nya kollegor också!
 
Innan jag gick på semester hade jag en super bra känsla, jag visste precis vad jag vill göra här i livet! Sen kommer frågan från Sunsdvall och har rört om rejält i huvudet. Tackade nej till dem men fortsätter än och undrar om det är rätt beslut. Jag älskar ju att träna och Innebandy har varit en stor del av mitt hjärtaa, men innan dem ringe började jag känna att det finns annat här i livet än  bara innebandy, så bestämde mig för att börja plugga och träna innebandy bara för skoj skull(Och spela såklart!).
Hade verkligen landat och kunde ta dag för dag, men nu är min orolighetskänsla tillbaks. Den är inte farlig eller så bara sjukt jobbig att ha med sig, ibland tror jag att jag gör konstiga val p.g.a den! Men sånt ät livet!
 
 
 
Min semester har iallafall varit grym! Började med att jag klättrade på väggarna av rastlöshet, men jag hittade snabbt på något. Var ju till Åre med Kajsa, så jäkla skön dag! Fin väder och gott sällskap kan man ha det bättre.
Grillade även med järngänget, var länge sen vi var samlade allihop. Slutade med att vi stråkade också!
Hunnit med stråket rätt så rejält var ju så bra väder så man kunde ju inte bara sitta hemma heller. Var även en sväng på Frösön hos fasters hjärtan och myste en kväll, hunnit med att vara en helg på Västgård, hjälpte till där för Stövarklubben, städat hela lägenheten och varit i Åre igen fast med Evelina, gick upp på suljätten blöt men trevligt, kändes tugnt att åka därifrån
Där är vad min semester har beståt av! Helt enkelt en kanon semester, det ända som kan kännas lite tråkigt är att inte ha någon specifik person att dela allt med, men samtidigt så för jag göra precis vad jag vill, är ju rätt intensivt med semester så då får man allt gjort! haha
 
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0