sover jag?

Kan nästan tro det.. Jösses!
Har legat i soffan i X antal timmar, känner mig så slö. Men det är tur man har Tim.. Skall snart ta ut lite tvätt och sen gå och lägga mig. Lägga mig i tid så jag orkar med morgon dagen. Är ju veckans jobbigaste dag..

I
 kväll har sötemma varit på bal med Maths. Längtar till jag får se bilderna på dem.

Saknar det gamla goda gänget :)

Och att få spela innebandy och fotboll :)

Har sån himla beslutångets till innebandyn. Ska jag stanna kvar i Krokom Ir ska jag gå till Frösön. Vet ju inte heller om jag kan spela någe mer innebandy för mitt knä. Åhh jag hatar sånt här. Varför ska allt hänga på mig för?

Kommentarer
Postat av: emmms.

jättefula bilder finns på facebook ! :P hihi,'

sötnos <3

2009-05-27 @ 12:42:21
URL: http://emmalinde.blogg.se/
Postat av: #11 FIF

Jag tycker att du ska gå till FIF! ;) Du är en jätteduktig målvakt, och sånt tycker vi om i vårat lag. hihi.

2009-06-25 @ 00:42:48
URL: http://marinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0