Att älska någon så mycket!

Kan inte förstå hur man kan älska nån så mycket!
dagarna går, åren går, bekymmer kommer o går, ja listan blir lång i ett förhållande emellan två personer, men att kärleken kan växa bara mer o mer, Det känns så underbart. Att man kan ha samma känsla vissa dagar som man hade när man va som mest nykär. Jag är nykär i min Tim forfarande, Sen har man ju sina dagar då man bara vill gömma sig, Men att de blommar upp hela tiden..

Just nu sitter jag hemma, Mys sugen och vill att min MAN ska vara här!
Va tvungen o ringa o säga att jag älskade honom.  :)

Jobbigaste är att jag är att jag inte får servera hans bord ikväll. Men kvällen går     fort.. Sen får jag pussas hur mycke jag vill!

Kommentarer
Postat av: Teres

AWWWWWWWWWW så sött, va gullig du är :)

2009-05-28 @ 15:40:27
URL: http://teriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0