Cola :)

Har spelat sims en stund :) Kollade även på parlamentet. Men det var inte så bra som det brukar.
Gjorde även lite Samhälle. Men data lagga. Så jag får göra om och nu ska jah upp och ta mig lite cola. Hungrig och törstig. Men snart släcker jag den längtan. Pratade nyss med Stefan, en av mina JH tränare. Som det ser ut nu så missar jag SM. Så jävla surt! Åsså är det mitt sista år också ;(

På återseende Babes!


Världens bässta Nomy!

Saknar min lilleman!
Men i morgon kommer du till mig! Love is in the air

Puss so long!

Kommentarer
Postat av: Teres

Hallå hjärtat. Ja det var det verkligen :(

Jag mår jättebra, hur mår du? Miss you here!

2009-03-30 @ 16:27:30
URL: http://teriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0