Pjeeew!

Nu är jag klar för idag! Nu vänner skall jag säga er att jag jobbade min första dag och jag äe alldeles slut :) Sprang som en galning, det är fan jobbiagre att jobba än att praktisera. Det var så himla vart på Scandic idag så svetten bara spruta. Har bara hunnit äta lite rester från igår och gratta mamma.Ska väl snart käka tårta med henne.

Nu är det bara jobb som gäller 7 veckor framöver! Jag som ville sola och bada! Nu ringer min älsk så jag ska snacka med han! Så puss på er så länge!

Vill att min kamerajävel ska funka!

Kommentarer
Postat av: HANNA - the blogg when it's me in focus, and other thing's

Usch, sånt är jobbigt min kamera är iaf inte min, det är mer familjens som jag har "tagit" haha :P

2009-06-22 @ 18:42:05
URL: http://tvaminuter.blogg.se/
Postat av: Ebba

hm, går typ inte att kommentera inlägget längst upp ^^



sv; haha, det kan jag ju inte säga nu heller ! men du kan få reda på det imorgon ;) okej, då gäller det att göra mål då, haha X)

2009-06-23 @ 13:07:12
URL: http://ebbapebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0