Tänka?

Mathilda tänker, tänker så det knakar. Har så mkt att tänka på just nu. SÅ jag orkar nog inte berätta allt. Men några saker kan jag berätta för er.
På lördag fyller jag ju år och då ska jag fira det med mina tjejer. Men det finns en tjej som vi inte vill ha med och jag vet inte hur man ska lura bort henne. Någon som vet?
Åsså det andra är att jag vet inte vart jag ska ta vägen efter det, för hem kommer jag inte. Och Tim vill ju dricka så han kan inte köra hem mig. Nån som har en ide? Så som det ligger till nu så får jag nog sova på nån parkbänk :P
Det tredje är att jag vet inte om jag ska fortsätta spela fotboll. Men jag måste motionera med någa annat då. Någe förslag?
Längtar tills på lördag!
Puss så länge vänner! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0