Hej ;)

Har nyss kollat på Vem kan slå Filip och Fredrik? Den där Ivan var ju sämst. Han losa ju ganska så rejält.
Har nyss pratat med Tim också. Kan kommer till mig i helgen. Nice :) Imåra ska han köpa mig en ny mugg. För han råkade tappa min förra i golvet.
Jag har inte berättat hur jag tog mig hem från skolan idag.
Jag åkte traktor hem, tror det eller ej. Men det är sååå sant:) haha, Annika hade haft deras traktor i Torvalla så då gjorde jag henne sällskap hem. Var ungeför 2,5 mil :P hihi. men vi hade faktiskt kul. Vi satt och åt godis och vi blev faktiskt omkörda av en moppe. haha xD
Men nu funderar jag på att stänga av datan så jag kan lägga mig.
Sov gott och ta hand om er! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0