Godmorgon =)

I dag ska jag göra så lite som är möjligt. Hoppas att jag kan blogga lite mera iallafall.
Allt är bra idag, jag och Tim är ensamma hemma idag.
Tycker att en sak är synd. Att det är ingen som kommenterar. Jag vet att det är många som läser min blogg men ingen verkar vilja lära känna mig och det är lite synd. Skulle bli jätte glad om nån skrev en liten kommentar.
Vad ska ni göra i dag? Mår ni bra?

Tim  snarkade väldit mycket i natt, men jag son gott ändå. Undrar när mamma och pappa kommer hem. Och lilla Caisa, har saknat henne. I dag lär det bli att tvätta, men det blir nog en kul dag ändå. Kanske far ner till Krokom och kollar på KD-ÅzÖ spelar :)
Men nu ska jag ta mig någe att äta :)
Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag skriver väl en kommentar jag då :)

Idag ska jag sova och klaga på att jag har ont i halsen!

Vad ska du göra då?

2008-09-20 @ 18:48:12
URL: http://menmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0