Goddag! =)

Tjoho!
Ny dag i dag, har varit blåsväder här i dag. Jag har spelat fotbollsmatch idag och vi losa med 2-0, men det var blåstens fel alltihop. Min andra hälft har varit hemma hos mig och ritat. Sen kom han och hämtade mig efter matchen! Igår blev det en riktig myskväll med han. Vi kollade på en massa filmer.
Idag var jag verkligen inte på spelhumör, men jag blev jävligt pepp ändå. Tyvärr så vann vi inte:( Har haft en toppen helg iallafall. I Fredags blev det ju innebandy match mot Brunflo och den matchen satt kvar ibenen idag kände man, haha.
I kväll ska det bli myspys på högnivå. Kan det bli bättre? Tror inte det :)
Hur mår ni idag?


Kommentarer
Postat av: mig

Jaha fan va bra, vad är det för jobb då?

2008-09-28 @ 20:07:09
URL: http://fridakalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0