Puuuhh!

Hej kompisar!
Nu  har jag äntligen tid att skriva lite. Som ni vet så var jag ju i Ås igår och serverade. Började kl 16 och kom hem 1. Men det var väldigt kul. Fick ju gå på catwalk åsså :) hihi
Sen vare bara att kliva upp kl 6 imorse, för att fara på Lernia. Där var det semifinal i årets kock. Skulle servera maten från Kockarna till Juryn :)  Men jag fick inte göra det. Jag fick istället tabort tallrikarna som dom hade tagit kort på och ge till nån kändiskock. Men pinsam som jag är, så kommer jag inte ihåg vad han hette. Men jag tror jag är med på hundra kort iallafall. Det var bara att sätta på sig smilet hela dagen, även att jag var hur trött som helst.
Idag fick vi våra nya kläder. En vit skjorta där det står J!(Jämtlands gymnasieförbund) på ena bröstet och svart högkjol. Vi hade bestämt själva vad vi skulle ha ner till, men kjolen var verkligen ful. Hade ankstjärt i den. USCHA!
Kom iallafall hem för en timme sen. Jag tänkte ju baka när jag kom hem, men nu orkar jag inte. Får bli en annan dag.

Vad gör ni?



Kommentarer
Postat av: Teres

vilka sötnosar :) jag bakade muffins o lite mer :) hihi.

2008-10-16 @ 20:45:50
URL: http://teriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0