Dagens..

Hej! Sitter här och funderar på när jag får min lön. Fick jag den igår Ir kommer jag få den på fredag. Men ingen verkar veta :P Längtade så himla mycket tills torsdagskväll men det verkar inte bli någe :(

Caisa har inte mått så bra när jag har varit i Åre, men när jag kom hem blev hon normal igen. Men hon har ändå dålig andedräkt och äter inte lika fort som vanligt. Hoppas hon inte har någon inflamation i halsen.

I år ska jag bli julig om man säger så, Ska kolla på julkalenderna och skicka julkort. Men jag vet inte vem jag ska skicka till. haha

Just nu har jag svenska/ näringslära. Det är inge kul. Är så himla trött och godis sugen. Funderar på att gå till godis lagret och köpa mig godis. Men vet inte om dom tar kort eller inte. Hatar att ta ut pengar, för jag handlar bara upp dom pengarna.

Nu måste jag lyssna på läraren :/

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: sara

skicka julkort till mig vet ja :P

2008-11-26 @ 17:00:38
URL: http://snartan.bloggspaces.se
Postat av: Frida

skicka till mig med!

2008-11-26 @ 20:41:08
URL: http://fridakalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0