För det har varit mýcket

Kom hem för en timme sen från Krokom, var och hälsade på familjen Linde/Espemo, vart bjuden på hemmagjordpizza! Mumsigt!
Dag idag har varit hektiskt, tycker nästan att alla dagar har varit så sen skolstart men nu börjar det bli extrema! Shiit vad trött jag var och är! Orkade inte gå på gymmet ikväll...
 
Annars är det överlag mycket på jobbet. Föräldramöten, planeringstid, många ordinarie som är borta.. Så man får helt enkelt aldrig slappna av! Känner mig helt slut efter en arbetsdag.. Ska man ta bort tvätt som hänger i lägenheten tar det en evighet innan jag orkar ta tag idet.. Och att åka och handla det är de värsta jag vet just nu! Orkar inte!
Men som tur är går veckorna fort och helgen är helig! Då får man mysa på och göra en massa saker jag älskar!
 
 
 
 
Annars rullar livet på! Har ju börjat läsa Engelska så det ligger överst på min göra lista nu för tiden!
I helgen som kommer skulle vi egentligen ha seriepremiär mot Bollnäs men dem hade inga spelare så vi flyttar fram den matchen! Så nu vet man inte vad man ska göra i helgen, men det brukar ordna sig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0