Lördag

Här tar vi det lugnt eller iallafall V :) Jag har packat mina innebandygrejor, ska åka och köpa sallad snart.
Blää vad jag var besviken igår på jobbet. Svårt att skriva här, men just nu känns det som om jag inte kommer någon vart i mitt yrke. Vill ju utvecklas..

Har ingen matlust alls, tappade alla igår..

Idag åker jag till Sundsvall med innebandylaget. Har match mot Alnö och Hernösand. Har vait skit pepp hela veckan, men i går lessnade jag på allt. Näe nu ska jag inte vara bitter, lämnar datan hemma och vi får se om det blir positiva inlägg här näst.

Ha en fin dag =) ♥

Kommentarer
Postat av: emman

nämen.. berätta! <3

2011-11-08 @ 23:10:44
URL: http://emmma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0