Godnatt!

Haft en lång dag, så nu känner jag att jag verkligen behöver sömn. I måra blir det en väldigt lång dag. Hatar verkligen onsdagar.
Nästa vecka har vi prov isamhälle. Fick jag reda på nu.
Efter skolan idag åkte jag och Sara ner på stan. Ville köpa mig en macka, men jag kom på att jag bara kommer ångra mig. Som vanligt. Så vi gick på Staduim och kollade lite, sen på JC. Fanns jätte många fina t-shirtar på rea. Men ska ju spara mina pengar till Italien. Tog bussen till Krokom där mamma hämtade mig. Tog även ut min lön. Som jag ska ha till Italien. Fick lasagne till middag idag. Tycker inte så mycket om det. Det måste vara någe fel på mig.
Nu har jag 2 skoldagar kvar sen 2 dagar helg. Nä nu skall jag krypa ner i sängen. Puss

Kommentarer
Postat av: Ebba

JAAAAAAAAAAAA, sjung en sång för mig :D bara så du vet så har jag värsta höga förväntningarna nu ;) Klart jag är frisk tills på fredag !

2009-01-28 @ 11:25:51
URL: http://ebbapebba.blogg.se/
Postat av: Teres

Hur mår du gumman? Hoppas allt är bra.

2009-01-28 @ 14:54:41
URL: http://teriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0