Godmorgon..!

Min lektion började precis. Vi skall redovisa hotell praktiken. Men vi är bara halva klassen, så vi väntar på alla. Är det ingen som vet någe bra mot trötthet. Kom nästan inte upp ur sängen i morse och inte Tim heller. Nu börjar alla vårkläder komma in i affärena och jag vill shoppa. Men jag ska ju spara alla mina kläder till Italien. Åsså ska ju jag på Innebandygalan, men jag har ingen kläning :/ Vill också ha en vinterjacka. En lång. Har ju en men den tar ju mamma. Så jag vill ha mig en ny : )

Igår hade jag ingen träning. Så då tog jag mig ett fotbad och filade mina fötter. Så nu är dom mjuka och sköna. Blev även myspys med Tim!

nu blire till att åter gå till skolan. Ta hand om er i dag, så hörs vi senare. KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: ida josefin engdahl

Okej jag diskar fixar och så här hemma! dudå? :P

2009-01-20 @ 15:07:18
URL: http://cinderellastoryy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0