godmorgon söndag!

      Ännu en helg av klarad. Eller den är ju inte slut än, men det känns som det iallafall. Idag blire träning kl 15. Ska bli skönt. Men jag måste göra några frågor innan onsdag. Kanske ska passa på idag när man har tid. Caisa är dagens lataste. Hon orkar inte kliva upp för att hälsa och vill bara leka i korgen.

Åhh vad jag längtar tills första december. Då kan man koppla på julstämningen. Förra året fick jag den när första snön kom och den var borta när julen kom. Men i år ska jag kolla på julkalender och allt som har med jul att göra :) Var väldigt länge sen man kolla på julkalendern. Växte väl ifrån den, men sen jag slutatde kolla på det så har jag inte haft julstämning i tid.. Tänkte att jag skulle pynta mitt rum, men vet inte vad. Någon som har ett förslag? På torsdag blir det mys med några av mina flickor. Vi ska vara hos frida och äta choklad fondue, glögg och filmkväll. Ska bli mys mys mys

Ha en toppen bra dag, Så hörs vi senare :)
Puss och kram

PUSS!

Kommentarer
Postat av: sara

ja de kommer bli så mysigt så :):)

2008-11-23 @ 14:20:43
Postat av: Ebba

Och lussebullar, pepparkakor! Jösses jag vill ha JUL :D



sv; Du är smart du, det måste erkännas :)

2008-11-24 @ 10:34:31
URL: http://ebbapebba.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja,jag blev väldigt överraskad över rosorna. Blommor går ju rätt in til hjärtat ;-) Du får tjata på han ;-)

2008-11-24 @ 14:57:55
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha, gör det du.



Just nu vet jag inte om vi kan ha myskväll på torsdag, för fick höra för bara ett tag sen att pappa kanske skulle bo hos mig för han ska åka tidigt på fredag morgon från stan. men vi får se! om det inte funkar så får vi ta det en annan dag.

2008-11-24 @ 21:58:24
URL: http://fridakalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0