29 September 2016

I går kväll tog jag mig en lång promenad på Frösön i blåsten, tror jag gick 7 km totalt.
Så himla skönt, kom hem vid 20 tiden så jag satt mig i soffan och käkade yoghurt och flingor.
Somnade rätt så fort & sov som en gris hela natten. Bra trevligt!
Skön morgon i morse men frukost här hemma, kände mig sjukt utvilad.
 
Innebandyträningen är gjort + att jag har hunnit med att plugga engelska!
 
Förresten var det sjukt tråkigt väder idag. Kändes jobbigt att tvinga ut barnen på eftermiddagen.
Tror jag gruvade mig mest för det!
 
 
 
Jobbat 08.00-16.30 idag. Lugnare dag än vanligt, fler sånna vill ja ha. Sängen kallar nu.
 
 
Pussar
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: RadikWaple

Want poznakomitsa closer come to the site
http://bestrealgirl.com/?u=6ex8kwf&o=uz5kxp7

2018-11-08 @ 23:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0