13 Maj 2016

Godkväll snyggingar!!
Helg för min del. Gym, dop och gästspela på TB står på schemat i helgen.
Känner mig sjukt pepp inför denna helg.
Ett tagsen jag skrev men tycker det är lite tråkigt när jag inte ka lägga upp färska bilder, måste väl köpa mig en ny telefon så jag kan blogga på riktigt & skaffa tinder tycker en del!
 
Men helgen som var : Kanon väder hela helgen och fotboll också hela helgen!
Kände att jag hade super mycket energi till jobb,men väl på jobbet så vart det en del dippar men det har gått bra.
Varit på badet idag med förskoleklassen, helt okej dag! Även kommit igång med gymmet nu efter min sjukvecka för 2 veckor sen.
Även i tisdags var jag och Tilda och kika på balfolk. Shiit vad man längtar tillbaks till den tiden, skulle nästan ge vad som helst för att få uppleva det igen!
 
 
Shhit var 6 årsen nu!
 
 
Tiden går fort! Fredag den 13 måste ju vara min lyckodag, fick löneökning idag!
Nöjd tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0