17 Juni 2016

Relativt lugn dag på jobbet & fin vädret har försvunnit.
Men jag klagar inte, det behövs!!
 
Hann på bolaget i dag innan jag började jobba, köpte mig en flaska bubbel.
Tanken var att jag skulle på gymmet innan jobbet, men vädret gjorde mig opepp...
 
Men nja... måste ändå iväg på gymmet ikväll, det gör inte sig själv helle.
 
Skönt när man tagit sig dit!!
Efter åt känns det grymt bra. Älskar det.
 
Fullt ös från morgon till kväll imorgon, jobb på Torgbrinken, gymmet & mys med Tina.
 
Har även varit vuxen och investerat pengar i ett aktiebolag. Vet inte om det är en bra sak eller en super dum idé! Men samtidigt måste man chansa här i livet också. Gaaalet!
Sköna dagar på jobbet nu när det är fritids bara, jobb på Torgbrinken i helgen. Snabb sammanfattning vad som hänt sen sist jag skrev.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0