16 Juli 2016

Min semester startades upp med soooovmorgon. Underbart!
Städat lite i lägenheten sedan blir det till att åka till mor och far och eventuellt fiska om väderet tilllåter.
 
Nu har jag 3 efterlängtade semesterveckor, men vet aldrig näär man får det nästa gång så nu ska jag njuuuuta!
Har inte så mycket inplanerat men det var min plan, vill ta dagarna som dem kommer. Men i morgon ska jag kika på Thailändska paviljongen med Jennifer, Tobbe och Tuva-Li. Skoj med en lite roadtrip.
Veckan som kommer blir det till att fixa saker här hemma som jag borde ha gjort tidigre, typ som att laga några träningsbyxor som det är hål i men får aldrig tummen ur arsle! Men nu ska det bli ändring!
 
Veckan som varit började med 2 dagar kaos på jobbet, men det ordnade upp sig! Sen har det blivit  lugnare och lugnare för varje dag som gått.
Igår hade vi 3 barn på eftermiddagen så vi tog och åkte lite bil till olika affärer.  Myssigt!
 
Det är ju fortfarande koas i huvudet sen Sundsvall ringde om innebandyn, har även fått ett grymt jobberbjudande som räcker till jul. Men jag sån sjuk beslutångest, skulle verkligen behöva någon som säger vad jag ska göra! Har ju till anstllning till jul här i Östersund med men med förlägning som är muntligt. Gaah! Blir tokig! Hjälp!
 
 
Nu far jag till mor och far. Blir till att kolla ÖFKs match hemma hos dom i eftermiddag.. Och jag är redan hungrig?!
Aj aj, känns inte lovande alls.
Ha en fortsatt bra lördag,pussar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0