12 Augusti 2016

Igår åkte jag och Jaffa ut till Frösö Park efter jobbet, vi skulle på spa. Så himla skönt! Super mysigt var det. Synd bara att vi hade innebandyträning efter, man vart ju rätt så dåsig efter man varit där!
 
Innebandyträningarna började denna vecka. Aldrig roligt dem första träningarna. Man känner sig så ovan åsså får man ont i knäna!! Hade hellre haft fysträningar, känns mer som det tar energi än ger engeri att gå på innebandyträning.
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter träningen så fick jag skjus av bästa Jaffa & och Tobbe. Har varit så himla sugen på hemmakvälls godis sen i söndags så jag gick på ica igår och köpte mig en påse. Inte lika gott som hemmakväll men det gick i ändå.
Efter jag ätit lite godis blev det duschen & sen sängen & kika film. Men jag somnade & jag känner mig super utvilad idag. Denna fredag vankas det jobb mellan 10.00-17.30 sen blir det till att gå på gymmet.. Bra där!
Känns skönt att vara tillbaks på jobbet igen, har så grymma kollegor och barn på jobbet.
 
Mysmorgon här. Tänkte egentligen gå till gymmet innan jobbet men kände att jag behövde sova ut. Har lite grejor jag sänkte försöka göra innan jobbet. I morgon tänkte jag försöka åka till EM möbler i dvärsett och kika på säng!
Ska även träffa Susanne en sväng i morgon & träffa Victoria så vi kan boka spakryssning till Tallin i Oktober så man har något att se framemot...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0