9 April 2016

Hallå snyggingar!
Igår efter veckans sista arbetspass tog jag en promenad med Vickan.
Men ingen av oss var speciellt sugen på att ut och gå så vi gick bara en liten sväng.
Vart en liten sväng på stan!
Hungriga vart vi så vi gick till Sammuari och käkade.
Konstig känsla inom mig hela gårdagen & humöret var inte på tipptopp.
 
Så det där med att käka middag ute & umgås med Vickan gjorde min dag faktiskt!
Lööördag är det & jag är ledig idag. Heeeela helgen är jag ledig!
 
Lägengeten är städat & tvätten är i maskinen.
Hur trevligt som helst!
Ännu en konstig känsla i kroppen men det släpper nog under dagen, eller det vet jag att den kommer göra.
 
Massa trevligt som ska hinnas med, tripp till gymmet & tripp ner till Torgbrinken & säga hej tänkte jag.
Blir sedan föreningsavslutning idag med.
 
Vid 13 tiden ska vi ses hos Ludde & sedan bege oss till östbergskolan för lite aktiviteter.
Skooooj!
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0