2 April 2016

Kvällen igår var vädigt lugn här hemma.
Var så himla trött efter den sköna dagen och bilkörningen så jag halvsov i soffan samtidigt som jag kikade på hockeyn. Var väldigt livat här i huset igår kväll. Tina fyllde 30 & hade födelsedagsfest...
Som tur var hade jag låst min dörr och stängt av ljudet på min telefon så jag kunde halvsova i soffan... Alltså haha jag & pensionärerna som låser in sig!
 
Efter hockeyn vart det sängen & jag slocknade super fort. Så himla skönt! Tog mig en lång sovmorgon idag, tänkte att snart är det slut på ledigheten så bästa man passa på att sova.
Fast ibland tycker jag att man bara blir segare av att ta sovmorgon, men förhoppningsvis blir jag piggare när jag varit på gymmet. Ska även upp och hämta ett paket på Coop idag, KLÄDER! Sen tänkte jag åka och gratta Issa en sväng som har fyllt år i veckan.
 
Pussar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0