3 Oktober 2014

Godmorgon!
Igår mådde kroppen som ett russin, ville krypa ner i sängen när jag slutade jobba men det var bara att gå hem och laga mat för att sen dra på innebandyträning.
Vaknade upp här under morgonen utan att känna mig det minsta dålig, men nu börjar det komma smygandes igen.
Det kommer & går vart annat.
Men bara att kämpa på & hålla tummarna för att jag orkar med även  den hära arbetsdagen.
 
I morgon väntar mer jobb & på söndagen...
Seriepremiär är det också i Sundsvall, önskar jag kunde följa med men icke.
Tur att väääärldens underbaraste Linnea ska komma till Östersund i morgon så man får en liten ljus glimt i allt jobb. Bäst är hon!
Pussar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0