2 Novomber 2014

Helgen har varit så himla himla bra med dom finaste vännerna.
I fredags efter jobbet gick jag på Le sport där några i laget satt och hade AW så jag gjorde dem sällskap, efter vi hade käkat gick vi på Bishop och tog oss en Kaffe Karlsson :) Super trevligt!
När det började komma mycket folk så gick vi hem till  Madde och drack lite vin och snacka skit.
Senare gick vi på g3 och kikade läget, va lite folk man kände.
 
Lördagen : Började med morgonmys till ca 12.30, gick upp och gjorde några knop sen gick jag och la mig igen. Vaknade i morse kl 05 och var jätte pigg.
Har varit på gymmet och även slutfört städningen, ska snart åka till Aspås och putsa älgkött .
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0