VARMT

Vilken sommarvärme!!=) Fortfarande 16 ute fast det har regnat=)
 
Var 18 grader ute mot väggen i morse hehe...Tänkte jag skulle sola i förmiddags men det var så himla mulet då, vill ju få lite färg =)
 
Men det vart raka vägen till jobbet idag, efter det hälsade jag på Kajsa och Jocke..
 
Det blir lika fint i några dagar till. HÄRLIGT!!
 
Igår satt vi ute och åt middag vid Minnesgärdet... Mys!
 
Strax ta en dusch och sen blir det tvmys, i morgon blir det jobb som vanligt!
 
Hoppas ni har njutit i helgen med
 
I veckan ska jag till sjukgymnasten =) Då ska vi ta beslut om jag ska operara mig igen, känns som en väldigt viktigt val.. Lite pirrig i magen är man ju
 
Kram!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0