Solig Torsdag

Sol men kallt =) och väldigt halt på  olika ställen...
 
Jobbat och efter jobbet så satt jag kvar en stund med Victoria, Glenn och Malin =)
 
 
 
Nu har jag fått soffan på plats och en matta, ser väl inte lika tomt ut nu?
 
Ska strax värma på lite mat, sen blir det till att ta det lugnt...!
 
I morgon är det fotboll=)
 
I helgen så jobbade jag på lördagen, efter jobbet åkte jag till Daniel, Lenita och Julia. Fick middag där : Lamnspätt, bulguru, tzatsiki och massa gott=) Vilken tur jag har som har en sån fin familj.
 
Hoppas ni mår fint och har haft sol idag, Kram

Kommentarer
Postat av: emman

Men vad mysigt du får de :)

2013-11-14 @ 22:35:04
URL: http://emmma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0