Torsdag

Hej på er =)
Nyss klätt på Edwin kläder och gjort mig själv i ordning=)
Här är det mulet ute, trist dag men det blir en bra dag att jobba;) ska åka iväg med Edwin till dagis snart, sen ska jag till kvantum och hämta ut mina knäskydd, sen blir det även en sväng till Dollarstore innan jag börjar jobba hihi ;)
 
Mysigt ute nu på kvällarna när man kan tända ljus och mysa♥
Är jätte sugen på after eight!!!!
 
Kanske ska be gubben köpa med det hem sen, eller så kanske jag köper det på Kvantum.
Nu ska det iallafall bli slut på att spela The sims 3. Det är så himla tråkigt. Hittade The sims 2 hos svärmor i söndags, så nu ska jag till Aspås och hämta mina tilläggs spel någon dag. Här ska spelas :D
Näe, nu ska jag åka till dagis
Kram på er, hoppas ni mår gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0