Fredag!

Igår kom skattebeskedet =) Och vi båda får tillbaks. Dock så får jag inte så mycket som jag hade hoppats på men man får vara glad att man får någe ;)

Idag har jag skjusat Edwin på dagis, sen for jag till Linnea och drack kaffe. Det vart även en sväng på stan också ;)

Solen lyser mer och mer idag. Var grått och kallt när jag for på dagis med Edwin, men nu lyser solen. Dock så blåser det än burr!

Ska jobba i helgen, men jag hinner umgås med  hjärtat på dagarna. Ska till Fillsta och sätta kakel, fast det kommer nog vara mest Viktor men jag ska testa på iallafall.

Ska ta och moppa trappen nu snart.

Kramis, hoppas ni har sol iallafall =)

Får bli mer kaffe i denns kyla.. Skönt dem dagar man kan sitta ute och dricka kaffe =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0