Tisdag

Blir så arg på mig själv varje morgon nu. Har ställt klockan på 08.30 så jag ska kliva upp i tid. Men ändå vaknar jag 11.30.  Har ju stängt av alarmet på morgonen. Nu ska det bli ändring på det! =)

Har inte gjort så mycket idag. Var på Kvantum och hämtade ut en paket och köpte även jorgubbar =)
Sen på vägen hem gick jag in på jobbet och kollade vad dom hade för sig. Precis när jag skulle gå så slutade Kajsa. Så då gick vi till Kvantum igen för hon skulle hämta ett paket också. Sen skildes vi åt olika håll :P

Nu är jag hemma och ska börja med maten. Jag och Viktor ska ner på stan en sväng innan jag börjar jobba


Saknar valparna!

Kram på er, hoppas ni får en bra start på vecka förresten. Nu ska jag börja med maten och tjuväta jordgubbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0