Nu är det iallafall Torsdag.. =)

Trodde att det var i går

Nu är jag hemma och har nyss duschat, Skönt!!

Varit iväg med Edwin till dagis till slut. Bilen ville ju inte starta i morse, men Anna och Markus kom hit och startade den. Så vi kom till dagis. Sen har jag bara diskat, tagit bort tvätten och även vilat lite. Skulle behöva vila mer, men det har jag inte tid med.

Mina ögon är inte lika uppsvullna som dom var i går, men halsen är värre idag. Har inte sovigt någe på hela veckan, tack vara min hals :(

Ska ta och göra mig klart till jobbet, så kanske jag kan ta och kolla på någon film innan jag börjar traska dit :) hehe

Ha en fin dag allihopa, Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0