Presenter!

Ja, jag fyllde ju år för en vecka sen. Tänkte berätta vad jag fick när jag fyllde år.


Fick dom hära muggarna av Viktor + så fick jag nya högtalare till min bil, Så  nu kan jag dunka musik !


Fick lite Body Shop produkter av Linnea och Simon.


Av mor och far fick jag Rock by Sweden örhängen.
Fick 2 nessecärer av Emma, Maths och Alicia.
Fick döskallehalsban, örgängen och presentkort av Anna.
Fick även Motörhead vin av Markus.
Fick en jätte fin sak av Kajsa, vet inte vad den heter. Men den är formad som ett hjärta och man ska hänga den på vägen och tända ljus.
Fick även döskallesängkläder av Daniel och Lenita.
Åsså får man inte glömma bort farmor. Fick 300 kr av henne :D

Hade en super bra födelsedag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0