Ledig

Är ledig idag, har varit med Emma idag. Vi åkte ner till Krokom och åt glass och satt i solen.
Ikväll ska jag till Emma igen och kolla på Ishockey. Men först ska jag lämna min bil hos Jocke. Så han kan fixa den, så den går igenom besiktningen :)

I helgen jobbade jag fredag,lördag. Efter jobbet i lördags åkte jag och Viktor till Näversjön. Tog några öl ocj fiskade. Men vi gav upp väldigt fort. Sen på söndagen så satt vi mest och tog det lugnt i det härliga vädret.
Sen på kvällen vart det bio. Såg Thor, en väldigt bra film tyckte jag.

Solen skiner idag och jag hoppas den gör det flera dagar =)

Kramis
Ska börja åka mot Jocke nu.





Dagens-testet(kvällens)

DAGENS VILL HA:tropisk juice:)
DAGENS KLÄDSEL: Förstora baggiejeans, två gina linnen och min fina lila huvudtröja med döskallar på ryggen.
DAGENS FRISYR:I en knöl
DAGENS LÅT:NÅTT ???
DAGENS PLANER:Lämna bilen och cykla till Emma
DAGENS SAKNAD:Viktor :(
DAGENS DUMMASTE:magen
DAGENS DROG:Mjukglass med nougatsås
DAGENS KÖP:glass idag,
DAGENS GODIS:inget ,ja frukt då=)
DAGENS HUMÖR:  Bra, saknar Viktor.
AGENS CITAT:Det högsta är ej att aldrig falla utan att resa sig efter varje fall
DAGENS ROLIGASTE:inte så mycke,joatt jag har varit med Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0