Onsdag..

Måtte denna vecka snart ta slut :) vill så gärna skriva Happy fredag idag :) Har kännt mig mer eller mindre halv dö idag, ville ju att solen skulle komma fram. Men det vill inte den :(

Skulle jobba 18-22, men jag slapp. Men fick ändå åka in på jobbet och göra learning. Men jag satt inte så länge med dem. Viktor har varit ledig idag, så vi har myst en massa idag.

Igår städade jag min bil, vart inte så stor skillnad. Sen hamnade jag vid datan och spelade sims. Men det var inte så kul. Måste köpa mig en ny data, och installera Sims 3. Och när jag får en ny data lovar jag att jag komma uppdatera mera!

Sen var det dax för jobb 18-22. Var en väldigt lugn kväll i går. Skönt med sånna kvällar också.

Näe nu skall jag mysa med V. Måste ju passa på nu när jag kan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0