Torsdag

Hej hopp..
Har varit vaken länge nu
V ligger kvar i sängen. Inatt efter jobbet åkte vi in till Sjukhuset, för jag hade jätte ont i njurarna. Satt där till halv 2, sen fick jag åka hem. Dom hittade inget fel på mig. Så när jag kom hem låg jag och kved ett tag, men jag somnade till slut. Idag har jag inte lika ont, men känner ju att det är någe som är fel med mina njurar :/

Igår fick jag och V ett hus. Eller fick och fick, men vi får hyra det om vi vill. Så nu har vi beslutsångest, eller iallafall jag har det.

Ska åka och jobba vid 4. Får se hur mkt jag orkar ikväll, men det ska nog inte vara några problem.

nu blir det frukost och tv, sen ska jag även passa på att pussa på V när han är hemma om dagarna :D

Kram på er, hoppas eran dag blir bra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0