Söndag, ledig

Sov i Aspås i natt. Igår kväll var vi hos Emma och Maths. Drack lite vin och åt jätte god hallon panacotta :D
Varit en stressig morgon. V hittade inte sina bilnycklar. Så vi leta hemma och vi åkte upp till Emma och Maths. Men inga nycklar fanns där. Så då var det bara att åka in till stan då. Och så kommer vi hem till mig där Vs bil står. Jo, då sitter nycklarna kvar i dörren och ingen har tagit dem :P Ja, jag säger då det !

Så i dag tror jag att jag bara ska kolla på film och tv. Ska hämta V vid 16.15. Sen ska vi hitta på någon mat. Undra vad vi ska hitta på idag då? Jag har ingen lust till att laga mat idag :/

Kram♥


Kommentarer
Postat av: emman

haha, fyfan vad klantigt!!!

2011-08-15 @ 10:41:28
URL: http://emmma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0