Liten paus! Lördag..

Hello =) Har varit istan och haft fullt upp hela dagen. Vaknade vid halv 8. Låg och drog mig en halvtimme. Gick på toa och när jag kom där ifrån så stod det en bricka med mackor, kaffe och tända ljus till mig som viktor hade gått dit med. Men jag tog med mig brickan ner och åt frukost där.

Sen har jag även varit och besikta bilen, men den gick inte igenom. Så måste fixa lite grejor. Hmm, drygt. Sen har jag gått på stan och gjort lite ärenden. Ska till och laga mat nu. Så jag kan gå ut och springa någon gång.

Kram på er så länge!!

Kommentarer
Postat av: Alanmerethe

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-10-26 @ 08:42:20
URL: http://alanmerethe.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0