Morgon herr onda rygg!

Hey!
Jag börjar bli trött på den hära förbannade ryggen nu! Jag blir helt galen snart! NÄR SKA DET SLUTA? Det var ett tagsen man fick massage, kanske är därför jag har så ont nu. Måste börja gå på innebandy träningarna, så jag kan få lite massage! :) Haha!

Jag känner att jag bara jobba och jobbarr. Har aldrig tid med mina nära och kära. Var ett tagsen nu som jag var ute på krogen tex. Tänkte gå ut nästa helg, men då ska jag jobba kort pass!!!

Haha"!
Kaffe & duschen dax!


Kommentarer
Postat av: Malin - Q r i s t a a l l ♥

Sv: Nej jag tittade på två kassa avsnitt från youtube medans jag tränade bara. Men ska försöka hitta det att ladda ner eller något för vill verkligen se dom igen :)

2010-09-03 @ 12:51:01
URL: http://qristaall.blogg.se/
Postat av: Cissi

Häärligt! :) Jo det är bara bra här med :)

2010-09-03 @ 13:48:54
URL: http://cevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0